קול הנער באשר הוא שם
להקשיב לקול הפנימי של החניך הדרך הרגילה בה מביעים מסר לזולת היא דרך הדיבור, והדרך שבה מקבל המסר – מפנים את המדובר אליו באה על
להקשיב לקול הפנימי של החניך הדרך הרגילה בה מביעים מסר לזולת היא דרך הדיבור, והדרך שבה מקבל המסר – מפנים את המדובר אליו באה על
חוצפה כסימן של חולשה מחנכים רבים נוטים לסווג את הילדים שתחת חסותם לשתי מחלקות, יש את הצייתנים, הזורמים והקלים להשפעה. ויש את המרדנים הלא מצייתים,
איך נבנה את הקשר, צעד אחד צעד צעד ראשון – הקשבה כל אחד מתגעגע לאיזה קשר מוצלח! כל חיינו אנו מנסים ליצור קשרים. עם הורנו,
איך נאהיב על ילדנו (ועל עצמנו) את ערך התפילה מה עובר בראש של הילד שהכריחו אותו לעמוד ולומר מתוך הסידור מלא, מלא, מלא מילים שאינו
יסודותיה הקריטיים של הדוגמה האישית רבות כבר נכתב על הדוגמה האישית, ועד כמה היא נחוצה לתהליך בנייתו של המתחנך, הרואה את הליכות מחנכו יותר ממה
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.