אלו שאינם דבקים בצדיקים…
תא ואחוי לך מתי מדבר ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק א', סימן ח', דף י' ע"א. תא ואחוי לך מתי מדבר, היינו שהראה לו הרשעים
תא ואחוי לך מתי מדבר ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק א', סימן ח', דף י' ע"א. תא ואחוי לך מתי מדבר, היינו שהראה לו הרשעים
התקרבות עזות דקדושה ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק א', תורה כ"ב, סעיף ט, דף ל"ג ע"א בתורה זאת יש חיבור של שני דברים שנראים הפכים
נפילת האמונה גורמת אמונות כזביות ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק ב', סימן ה'. ודע שעל ידי נפילת האמונה, על ידי זה נעשה ונתחזק אמונות כזביות.
שיחת התעוררות לקראת מסע ההשתטחות על קברי הצדיקים ענין השתטחות על קברי צדיקים, הוא דבר נעלה ונשגב לאין ערוך, אין הלב יכול להכיל באמת
נוראות עומק כח הבחירה ביאור בליקוי מוהר"ן, חלק א', סימן נד הבחירה ביד האדם לעשות כרצונו וכו'. בתורה זו מגלה לנו רבינו ז"ל נוראות
אשרינו שזכינו לדעת מרבי כזה! בתורה ס"ו הרבי מדבר על הצדיק שמכרח לעשות תשובה בעד ישראל. והנה תחילת התורה היא בנויה על פי המשל
חיזוק המלאך ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק ב', סימן ה ועל כן צריכין לחזק את המלאך, וחיזוק המלאך הוא על ידי שמחה… רבינו הקדוש מגלה
וכי נוצרתי בשביל להביא בייגיל?! לסיפור החסידי יש כוח אלמותי, להביע משמעות מכוננת, לשעתו ולדורות. לא רק המעשה הנאצל או הלקח הנלמד מן הסיפור
ההתרחקות תחילת ההתקרבות ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק א', סימן רסח; דף קיח ע"ב נקודת העומק שבעצת רביז"ל "ההתרחקות תחילת התקרבות" היא מה שפתח רביז"ל
איך זוכים להיות יהודי? עש"ק עקב תש"פ כך רבינו אחר כל ההשגות האמירה של רבינו השאלה הנוקבת איך זוכים להיות יהודי? זה עיקר השלימות
דברי געגועים לזכרו של רבינו נחמן ליום השנה המאתים להסתלקותו ביום הרביעי של סוכות, ח"י בתשרי, יום האושפיזין דמשה רבינו רעיא מהימנא, לפני מאתים
כמיהה לגעגועי ברסלב עש"ק עקב תש"פ מי יתנני להיות ברסלבר חסיד אמיתי, מלא אור בלב, השתוקקות עד כלות, געגועי נפש נכספים, כמיהות זועקות בלילות,
לא תתן חסידך לראות שחת ח' אב תש"פ הגישה מול התיקון הנפלא של רבנו ז"ל שהוא מתקן את הנשמות, והבטיח להקב"ה לתקן אותנו, והבטיח
יצירה לטב יצירה לביש ביאור בליקוטי מוהר"ן, חלק א', סימן מט בתורה מ"ט, מגלה רבינו ז"ל יסוד נפלא בעבודת השם, שראשו נטעו בשרשי העולמות
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.