פרשת בלק – קנאתו של בלעם
כעת אנו גם יודעים "דעת עליון" שבת קודש פרשת בלק תש"פ מִי מָנָה עֲפַר יַעֲקֹב וּמִסְפָּר אֶת רֹבַע יִשְׂרָאֵל, תָּמֹת נַפְשִׁי מוֹת יְשָׁרִים וּתְהִי
כעת אנו גם יודעים "דעת עליון" שבת קודש פרשת בלק תש"פ מִי מָנָה עֲפַר יַעֲקֹב וּמִסְפָּר אֶת רֹבַע יִשְׂרָאֵל, תָּמֹת נַפְשִׁי מוֹת יְשָׁרִים וּתְהִי
ביטול שתי הקליפות – בלק ובלעם יום שני לסדר בלק, ז' תמוז תש"פ פרשה זו נפלאת היא עד מאד, משום שהיא מבטאת את מה
הֲכָנָה לְקַבָּלַת הַתּוֹרָה הַחַיִּים שֶׁלָּנוּ דּוֹמִים לְמִדְבָּר, כָּל מַה שֶּׁאָנוּ רוֹאִים לְנֶגֶד עֵינֵינוּ, הַדּוֹמְמִים, הַצּוֹמְחִים, הַחַיִּים וְהַמְּדַבְּרִים אֵינָם רֶלֶוַנְטִיִּים, מִשּׁוּם שֶׁאֵינָם קְשׁוּרִים בְּעֶצֶם הֲוָיָתֵנוּ, הֵם
לא לראות את הכיסוי, להאמין רק בגילוי ולהסכים לכל מצב ערב שבת פרשת במדבר תש"פ פרשת השבוע מסתיימת במלים: "ולא יבאו לראות כבלע את הקדש
מַחֲשָׁבוֹת שֶׁל הוֹלָדָה וּצְמִיחָה בְּיָמִים נוֹרָאֵי הוֹד אֵלּוּ, יְמֵי הַהֻלֶּדֶת שֶׁל עַמֵּנוּ הַקָּדוֹשׁ, הַנִּבְחָר, הָאֱלֹקִי וְהַטּוֹב, גַּם אָנוּ בְּדוֹרֵנוּ הָאַחֲרוֹן הַזֶּה – נוֹלָדִים מֵחָדָשׁ, מַמָּשׁ
הבורא הנוכח בבריאתו פרשת בראשית תשפ"א בראשית ברא אלוקים. סיפור בריאת העולם ידי הקדוש ברוך הוא, מכסה ומסתיר יותר מאשר הוא מגלה, אבל די
רוח אלוקים שמתמודדת עם התהום והחושך שבת בראשית תשפ"א ורוח אלקים מרחפת על פני המים. חז"ל דרשו, זהו רוחו של מלך המשיח. בסיפור הבריאה
רמזי פרשת בראשית שבת בראשית תשע"ז [א] בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱלֹקִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ. הִנֵּה תֵּבַת בְּרֵאשִׁי"ת, הִיא אוֹתִיּוֹת א' בְּתִשְׁרֵי, שֶׁאָז נִבְרָא הָאָדָם,
רמזי פרשת בראשית שבת בראשית תשע"ז [ד] וְהָאָרֶץ הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְחֹשֶׁךְ עַל פְּנֵי תְהוֹם וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל פְּנֵי הַמָּיִם. נִרְאֶה לְפָרֵשׁ בְּדֶרֶךְ
מַחֲשָׁבוֹת שֶׁל מְגֹרָשִׁים מִגַּן עֵדֶן מתוך ספר 'פשוט עמוק' על התורה וְשַׁבָּת בְּרֵאשִׁית עָבְרָה גַּם הִיא. הַנִּיחוֹחַ הָאַחֲרוֹן מִימֵי הָאוֹר וְהַקְּדֻשָּׁה, נָמוֹג אַף הוּא.
התשובה לכל התהיות פרשת בראשית תשפ"א והארץ היתה תוהו ובוהו. תוהו ובוהו, זהו התדר שרואה ארץ ולא ממש מבין מה שהוא רואה, הרי תוהו
אור עצמי ולא אור יחסי פרשת בראשית תשפ"ב וַיֹּאמֶר אֱלֹקִים יְהִי אוֹר וַיְהִי אוֹר. הַבְּרִיאָה הַפִּלְאִית שֶׁנֶּעֶשְׂתָה אַךְ בְּמַאֲמָרוֹ יִתְבָּרַךְ, כְּשֶׁאַף דָּבָר זֶה גּוּפָא
עץ הדעת טוב ורע, החטא של המודעות המעורבבת פרשת בראשית תשפ"ב הַיְּדִיעָה אוֹדוֹת הָרַע עֲלוּלָה לְחַבֵּר אֶת הָאָדָם אֶל הָרַע, בִּקְרִיאָה שִׁטְחִית שֶׁל הַפָּסוּק,
הַמָּקוֹם שֶׁל הַלֵּב אוֹמֵר רַבֵּנוּ נַחְמָן מִבְּרֶסְלֶב זי"ע: כְּשֶׁיֵּשׁ לְהָאָדָם לֵב, אֵין שַׁיָּךְ אֶצְלוֹ מָקוֹם כְּלָל, כִּי אַדְּרַבָּא, הוּא מְקוֹמוֹ שֶׁל עוֹלָם, כִּי הָאֱלֹקוּת
הִרְהוּרִים לְפָרָשַׁת בְּרֵאשִׁית מתוך ספר 'פשוט עמוק' על התורה יֵשׁ מַשֶּׁהוּ נִשְׂגָּב, מַרְעִיד וּמַרְטִיט, בְּלִמּוּד פָּרָשַׁת בְּרֵאשִׁית – הַפָּרָשָׁה הָרִאשׁוֹנָה שֶׁבַּחֲמִשָּׁה חוּמְשֵׁי תּוֹרַת הַשֵּׁם. בָּהּ
לדעת את השם יתברך פרשת בראשית תשפ"א בראשית ברא אלוקים. תחילת של תורה היא מודעות אלוקית, היא דבר ה' עוד לפני שהיא תורה, אבל
הזיהוי המטעה עם החטא פרשת בראשית תשפ"א מי הגיד לך כי עירום אתה. האדם הראשון נולד ללא בגדים גשמיים, האור של הנשמה שלו הסתכרן
הִרְהוּרִים לְיַד עֵץ הַדַּעַת טוֹב וְרַע מתוך ספר 'פשוט עמוק' על התורה הַתְחָלַת הַתּוֹרָה, הִיא הַכּוֹתֶרֶת שֶׁל כָּל הַחַיִּים שֶׁלָּנוּ. עָלֵינוּ לִלְמֹד אוֹתָהּ כְּהַדְרָכָה
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.