יב. לְהַאֲמִין בַּשִּׁנּוּי
יב. כְּדֵי לְחוֹלֵל שִׁנּוּי בְּעַצְמְךָ – אַתָּה חַיָּב לְהַאֲמִין בַּשִּׁנּוּי. לֹא כְּאֶחָד שֶׁמְּנַסֶּה, אֶלָּא כְאֶחָד שֶׁצּוֹעֵד בְּבִטְחָה בְּדֶרֶךְ מֻכֶּרֶת לוֹ שֶׁתָּבִיאוּ לִמְחוֹז חֶפְצוֹ. דֶּרֶךְ הַשִּׁנּוּי
יב. כְּדֵי לְחוֹלֵל שִׁנּוּי בְּעַצְמְךָ – אַתָּה חַיָּב לְהַאֲמִין בַּשִּׁנּוּי. לֹא כְּאֶחָד שֶׁמְּנַסֶּה, אֶלָּא כְאֶחָד שֶׁצּוֹעֵד בְּבִטְחָה בְּדֶרֶךְ מֻכֶּרֶת לוֹ שֶׁתָּבִיאוּ לִמְחוֹז חֶפְצוֹ. דֶּרֶךְ הַשִּׁנּוּי
יש אפשרות לזכרון קדוש תמידי ט"ו סיון תש"פ שכחת הבורא יתברך, למרות שהיא קריטית ביותר, כי בגינה שוכחים איפה אנו נמצאים והמעשים גם אינם
לתקן את רושם החטא כ' סיון תש"פ המצב האידאלי בין יהודי לקונו הוא מצב כמו של זוגיות, אי אפשר לכונן זוגיות טובה וחמה, כשאחד
לדמותו האחראית של המתערב האנונימי הוא יצא נסער מחדרו של המשגיח, זהו, ההודעה סופית, אין לו מה לחפש בישיבה יותר, כלו כל הקיצין, מוצו
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.