לִשְׁמוֹר שַׁבָּת הִיא זְכוּת! (1)
לִשְׁמוֹר שַׁבָּת הִיא זְכוּת! ה' אלול תשפ"ג הַשַּׁבָּת הִיא מְקוֹר הַבְּרָכָה שֶׁלָּנוּ, מְקוֹר הַהַשְׁפָּעָה הָרוּחָנִית וְהַגַּשְׁמִית, הַשּׁוֹמֵר שַׁבָּת מְקַשֵּׁר אֶת עַצְמוֹ אֶל הַשֶּׁפַע הָאֱלֹקִי
לִשְׁמוֹר שַׁבָּת הִיא זְכוּת! ה' אלול תשפ"ג הַשַּׁבָּת הִיא מְקוֹר הַבְּרָכָה שֶׁלָּנוּ, מְקוֹר הַהַשְׁפָּעָה הָרוּחָנִית וְהַגַּשְׁמִית, הַשּׁוֹמֵר שַׁבָּת מְקַשֵּׁר אֶת עַצְמוֹ אֶל הַשֶּׁפַע הָאֱלֹקִי
ריקוד החיים ט' טבת תשפ"ג אחי אחי – זכור כי באמת אנו יצורים משוחררים, השמים הם לא הגבול למה שאנו מסוגלים לחוות בחיים האלה,
החויה של בראשית יום שלישי לסדר בראשית, כ"ג תשרי תשפ"ב הבריאה מופלאת היא, פלא על גבי פלא, אין לה שיח ושיג כלשהו עם הברואים,
אַהֲבָה ו' תַּמּוּז תשפ"ב אַהֲבָה רָצִיתִי לָשִׁיר לָךְ עַצְמֵךְ שִׁיר הָאַהֲבָה כֻּלָּם שָׁרִים בִּשְׁמֵךְ וְאַתְּ מַהִי? מִי אַתְּ אַהֲבָה? הָאַהֲבָה זֹאת אֲנִי הֲוָיָתִי, קִיּוּמִי
סימן ג' כְּשֶׁאָנוּ מְזַהִים בְּעַצְמֵנוּ רִחוּק מֵהַבְּרִיאָה, מֵהַבְּרוּאִים, מֵהַבּוֹרֵא. עָלֵינוּ לְהָבִין שֶׁהָאֶגוֹ הִשְׁתַּלֵּט עָלֵינוּ, עַד שֶׁאֵינֶנּוּ יְכוֹלִים לִרְאוֹת טוֹב אֵצֶל הַזּוּלַת, מִי שֶׁאֵינוֹ רוֹאֶה טוֹב
ראה אנכי נֹתן לפניכם היום ברכה וקללה יום ראשון פרשת ראה תשפ"א ראה אנכי נֹתֵן לפניכם היום ברכה וקללה. הנה לשון ראיה הוא לשון
כשהמלים יוצאות מהלב כ"ג כסליו תשפ"א אהבה לאלוקים אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ בּוֹרְאִי, הֵבֵאתָ אוֹתִי לָעוֹלָם כְּדֵי לִיצוֹר אוֹתִי לְטוֹב גָּמוּר, הֲמוֹן דְּבָרִים אֲנִי לֹא
הזוגיות כפעילות רוחנית קדושה כ"ז תשרי, יום חמישי לסדר בראשית תשפ"א והאדם ידע את חוה אשתו. הזיווג מכונה בתורה הקדושה בלשון 'ידיעה', הקשר הזוגי
לדעת להצביע על בעל הבית שבת האזינו תשפ"א כי שם ה' אקרא הבו גודל לאלוקינו. ענין קריאת שם לדבר, הוא הכרת הדבר, ולפחות יכולת
עבודה של ארץ ישראל – גילוי אלוקות בעצם ראשי פרקים מבניני חידושים, מוצאי שבת ואתחנן תש"פ בעזרת השם יתברך, מה שחידשתי אתמול, בסערת המחשבות
להשאיר את הכוחות של ימי הבחרות להמשך החיים בעזרת השם יתברך, ערב שבת קדש לסדר לך-לך תשע"ו. לכבוד האברך היקר והנעלה, והוא כחתן יוצא
התחזקות גם כשקשה… י"ב סיון תש"פ לפעמים אדם נמצא בעולם, והוא רואה את עצמו כאחד שמתעללים בו מלמעלה, הוא לא מבין למה עוברות עליו
ענינן של המצוות המעשיות ביהדות נניח שאנו מחפשים עצה כלשהי כיצד נוכל להיות קשורים אל העליון, ולגמרי, ללא כל דמיון ופנטזיה מיסטית לא רציונאלית,
הַרְגָּשַׁת הַנְהָגַת הַבּוֹרֵא הָעִקָּר הָרִאשׁוֹן הַזֶּה, לָדַעַת בִּידִיעָה חֲזָקָה וַאֲמִתִּית, שֶׁהַקָּדוֹשׁ־בָּרוּךְ־הוּא הוּא הַבּוֹרֵא, הוּא עִקַּר שֶׁיֵּשׁ בּוֹ עֲבוֹדָה אִישִׁית לָאָדָם, הֲרֵי כָּל אֶחָד מֵאִתָּנוּ הוּא
עִנְיַן יְסוֹד אֱמוּנַת הַבְּרִיאָה כֵּיוָן שֶׁכְּבָר אָמַרְנוּ, שֶׁיְּסוֹד גָּדוֹל בְּקִרְבַת אֱלֹקִים וּבְדַרְכֵי הָאֱמוּנָה, לוֹמַר בְּכָל יוֹם אֶת י"ג עִקָּרֵי הָאֱמוּנָה שֶׁיִּסֵּד הָרַמְבַּ"ם זַ"ל, וְשֶׁיִּהְיוּ הַדְּבָרִים
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.