פרשת ראה – ונתת את הברכה על הר גריזים
ונתתה את הברכה על הר גריזים יום שלישי פרשת ראה תשפ"א ונתתה את הברכה על הר גריזים ואת הקללה על הר עיבל. הנה הפירוש
ונתתה את הברכה על הר גריזים יום שלישי פרשת ראה תשפ"א ונתתה את הברכה על הר גריזים ואת הקללה על הר עיבל. הנה הפירוש
מכתב מאה ארבעים ושלשה בעזרת השם יתברך, ערב שבת קודש פרשת ויחי, תשפ"א. לכבוד אחי היקר ר'…. שיחי'. אני רוצה לומר לך, שלפעמים יש
בעזרת השם יתברך, יום שלישי, למחרת יום הכיפורים תשפ"א. לכבוד האברך היקר והנעלה ר' … שיחי' הנה אתמול היה לנו יום קדוש ונורא,
אמת פשוטה באחדות פשוטה ראש השנה תשפ"א הדין נמתק בשרשו, כי בשורש אין דין בכלל, והוא אור בהיר ללא כלום, ואנו עולים עד שם
אור השייכות אליו יתברך ראש השנה, ב' תשרי תשפ"א ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו, ישראל לא ידע עמי לא התבונן. צריך להבין ענין
מלכותו – מלכות בעצם ראש השנה, א' תשרי תשפ"א אמרו לפני מלכויות כדי שתמליכוני. הענין הוא אנחנו, כדי שאנו נמליך, כל יסוד המלכות דר"ה,
עבודת ראש השנה – נקודת המלכות ערב ראש השנה תשפ"א המלכות אינה מוותרת כלל, אמר מלכא עקר טורא, ומלך שמחל על כבודו אין כבודו
בעזרת השם יתברך, מוצאי שבת קודש (האחרונה של השנה) שהיתה כ"ג אלול, שבת פרשת נצבים וילך, תש"פ. לכבוד אהובי אחי היקר, ר' … שיחי' הנה
אמרו לפני מלכויות כדי שתמליכוני עליכם י"ד אלול תש"פ ביום ראש השנה, אנו נדרשים לבוא אל הכתרת מלכנו, יתברך שמו, הדבר המפעים הזה, שבורא
הִתְעוֹרְרוּת לִקְדֻשַּׁת יוֹם הָעֲרָבָה – הוֹשַׁעְנָא רַבָּה! הַיּוֹם הָרְבִיעִי שֶׁל אַרְבַּעַת יְמֵי הַדִּין הַנּוֹרָאִים הוֹשַׁעְנָא רַבָּה! הַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי וְהַמְּסַיֵּם שֶׁל חַג הַסֻּכּוֹת, הוּא יוֹם
הַלֵּב הַיְּהוּדִי הַמִּתְנַקֶּה בִּימֵי הֶחָג הַקְּדוֹשִׁים מַרְנִין הַלֵּב לִרְאוֹת אֶת יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים עוֹמְדִים לְיַד דּוּכָנֵי מְכִירוֹת הַמִּינִים בְּעַרְבוֹ שֶׁל חַג, אֵשׁ יוֹקֶדֶת שֶׁל אַהֲבַת
הוּא אַבָּא שֶׁלָּנוּ – הַמֶּלֶךְ בִּבְכִי יָבֹאוּ וּבְתַחֲנוּנִים אוֹבִילֵם אֶל נַחֲלֵי מַיִם בְּדֶרֶךְ יָשָׁר לֹא יִכָּשְׁלוּ בָּהּ כִּי הָיִיתִי לְיִשְׂרָאֵל לְאָב וְאֶפְרַיִם בְּכֹרִי הוּא
כַּאֲשֶׁר הַשּׁוֹפֵט בִּכְבוֹדוֹ וּבְעַצְמוֹ הוּא מֻשָּׂא חֲלוֹמוֹתָיו שָׁנִים שֶׁהוּא מְחַפֵּשׂ אוֹתוֹ, מֵאָז שֶׁהִגִּיעַ לְגִיל בַּגְרוּת וְאֵינֶנּוּ עוֹד קָטִין, הוּא בְּעִקְבוֹת שָׁרָשָׁיו הָאֲבוּדִים, מִי הוּא
התחדשות של ראש השנה רֹאשׁ הַשָּׁנָה. זְמַן שֶׁל הִתְחַדְּשׁוּת. הָעוֹלָם כֻּלּוֹ שׁוֹאֵף לְהִתְהַוּוּת מֵחָדָשׁ, הַכֹּל עוֹמֵד לְבִקּוֹרֶת מְחֻדֶּשֶׁת, הַבְּרוּאִים כֻּלָּם מְנֹעָרִים וְנִבְדָּקִים מֵחָדָשׁ. חַי
הִרְהוּרֵי פְּרֵדָה מֵהַשָּׁנָה שֶׁהוֹלֶכֶת מַשֶּׁהוּ יֵשׁ בַּשַּׁבָּת הַזֹּאת, הָאַחֲרוֹנָה מִשַּׁבָּתוֹת הַשָּׁנָה, 'שַׁבָּת סְלִיחוֹת', הִיא נִקְרֵאת. אֵינֶנּוּ יְכוֹלִים לְהִמָּנַע מִלְּקַשֵּׁר בֵּין הַשֹּׁתִים: שַׁבָּת וּסְלִיחוֹת. וְהַפַּיְטָן
רמזי פרשת לך לך (2) שבוע פרשת לך לך תשע"ז [ד] וַיֹּאמֶר ה' אֶל אַבְרָם לֶךְ לְךָ. בְּרַשִׁ"י, לַהֲנָאָתְךָ וּלְטוֹבָתְךָ, וְשָׁם אֶעֶשְׂךָ לְגוֹי גָּדוֹל,
מִי יוֹדֵעַ אִם לֹא לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעְתָּ לַמַּלְכוּת יום חֲמִישִׁי לְסֵדֶר נָשֹׂא, י' סִיוָן תשע"ח הָאָדָם הַמֻּנָּח בְּעוֹלָמוֹ שֶׁל הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ, נִמְצָא בְּזִירָה מְאֹד
הרבי מליובאוויטש זי"ע מלכות בגלוי ועבדות בפועל יומא דהילולא ג' תמוז תש"פ אחד הדברים הקשים ביותר, זה לתאר את דמות הפלאים, חד הפעמית של
אני לא שולח ספאם. אפשר לבטל את ההרשמה בכל עת.